Očita nameštaljka medijskog konkursa

Kao što se i očekivalo , a u skladu I sa informacijama koje su pristizale iz Gradske uprave Komisija za odlučivanje o medijskim projektima odluku je donela po odluci gradonačelnika Slobodana Gvozdenovića. Najveći broj projekata koje će grad finansirati praktično jesu projekti firmi van Valjeva, ali blisko povezanih sa gradonačelnikom I njegovim kabinetom. Čak tri projekta dolaze sa iste adrese u Beogradu Džona Kenedija 51/3.

Komisija u sastavu Aleksandar Simić i članovi Miloš Lazić, Danijela Ivanković i Jovan Stojić, novinari, kao i Jelena Lekić-Nikolić, master u kulturi, koja je sazvana, kako Vamedia saznaje, na predlog gradonačelnika odlučila je da grad Valjevo sufinansira 21 medijski projekat. Najviše novca otići će beogradskim firmama blisko povezanim sa gradonačelnikom.

Iz pristiglog rešenja po odluci komisije jasno se može videti da su čak 3 što medijske kuće što udruženja gradjana na istoj adresi u Beogradu. Ova činjenica nije bila sumnjiva Komisiji.

Najviše novca odlazi Vujić televiziji, 1,8 miliona dinara. Javna je tajna da je suvlasnik I glavni I odgovorni urednik Milan Milinović u bliskim I prijateljskim vezama sa Gvozdenovićem I pre svega predsednikom IO SNS Darkom Glišićem.  

Sledi valjevska televizija Va Plus sa 860 000 dinara, a potom se u rešenju navode ista lica:

 Udruženje gradjana “Zajedno do jednakosti”-700 000 dinara Zastupnik Zorica Jelača sedište Džona Kenedija 51/3, Jelača se pojavljuje kao potpisnik ranijih ugovora sa gradonačelnikom (In network solutions).

INFO 24 Media 500 000 dinara zastupnik Marko Aćimović sedište Džona Kenedija 51/3. Zanimljivo je da je firma osnovana krajem januara 2019. godine , a na sajtu NBS može se pronaći da je prethodna firma na istoj adresi u blokadi. Pretpostavka je da je nova firma morala biti osnovana jer je jedan od dokumenata koji se prilagao u konkursnoj dokumentaciji bila potvrda od NBS da firma nije u blokadi.

Global Media Broadcast 410 000 dinara  zastupnik Marko Aćimović Gramšijeva 9. Javnost je u Valjevu Aćimovića upoznala kroz privatizaciju Radio Valjeva.  Aćimović je srpskoj javnosti poznat I kroz policijsku akciju Graham, on je  2012. uhapšen u društvu Zorana Majdaka, vlasnika piratskog Narodnog radija, preko kojeg su građani, kako su se tada sumnjičeni Majdak i njegovi saradnici, kroz lažne SMS nagradne igre i kvizove oštećeni za 32 miliona evra!

 In network solution 400 000 dinara Zorica Jelača Džona Kenedija 51/3. O preduzeću In network solutions valjevski mediji izvestili su kao o potpisniku ugovora vezanih za Radio Valjevo sa gradom Valjevom.

Lice Zorica Jelača dakle, dobilo je za dva projekta 1,1 milion dinara dok je Marko Aćimović dobio 910 000 dinara. Oba lica i ranije su se pojavljivala u ugovorima koje je gradonačelnik potpisivao i oba su direktno odgovorna za kršenje zakona, a protiv njih u tužilaštvu postoji niz podnetih krivičnih prijava. Neke od prijava podnete su i REM-u.

Zanimljivo je da komisiji ovi podaci nisu bili značajni.

Studio M Ljubiša Milutinović 480 000  dinara. Studio M javnosti je poznat kao organizator Di festa , ali I preduzeće koje je upravu snabdevalo ićem I pićem.

Beogradski SOS kanal Plus 220 000 dinara čiji je vlasnik Radojica Milosavljević,   koji je javnosti postao poznat nakon privatizacije lokalnih medija 2015. godine kupivši čak osam televizija širom Srbije. Međutim, od osam privatizacija jedna je već poništena, a prema podacima koje je prikupilo Raskrikavanje, druge televizije uglavnom posluju sa gubicima.

Nenad Kudić PR atelje za oblikovanje i izradu predmeta od drveta Jelena ART JK Valjevo 220 000 dinara , lice koje je u bliskim rodbinskim vezama sa šefom kabineta gradonačelnika Borkom Aleksićem.

Radio 014 300 000 dinara

Slađana Stevanović PR veb portal 250 000 dinara

Media advertising doo 210 000 dinara

PR Agencija za izradu veb portala Titan Web Design 160 000 dinara

Televizija AS Šabac 160 000 dinara

Simona 2014. 120 000 dinara

Rom pres iz Niša 90 000 dinara

“Istočnik” 70 000 dinara

Produkcija Šešir 70 000 dinara

Kolubarske doo 60 000 dinara

Slavica Savić Vujanac PR Veb portal Vamedia 50 000 dinara

Nakon svih relevantnih podataka jasno je da se radi o organizovanoj podeli gradskog novca licima koja su povezana sa gradonačelnikom Gvozdenovićem. Tako je postalo I jasno da je konkurs samo farsa koja treba da posluži kako bi se iz budžeta Valjeva bogatili naprednjaci predvodjeni gradonačelnikom.  Sad kad je sve jasno ostaje samo pitanje – Koliko Vam je još potrebno novca?

3 comments on “Očita nameštaljka medijskog konkursa

  1. Jelica Osecanka

    Bravo za sefa kabineta Borka Aleksica i pored istrage koju vodi OJT on dobija 210 hiljada iz budzeta na firmu ciji je vlasnik njegova majka.
    Tuzioce hapsis za mnogo manja dela i iznose a kad je sef kabineta u pitanju cutis.
    O cemu se radi jel Borko Aleksic povlascen?

    Reply
  2. Borko indijanac iz Osake

    Opet sef kabineta Borko Akeksic, proverite koliko duguje drzavi za porez Borkova firma
    ULTRA VA koju je otvorio sa kumom.
    Milion dinara duguju za doprinose za radnike.
    A sad preko nove firme ciji je vlasnik Borkova majka i njen suprug opet ispumpavaju novac nas gradjana.
    Apelujem na novinare da istraze lik i dela ovog nebitnog lika Borka Aleksica a toliko stetnog po nas gradjane.

    Reply
  3. Katarina

    Vise nije ni smesno a nije ni tužno
    A vi dragi moji sugrađani razmislite dobro kad dodju izbori za koga ćete glasati .
    Ova vlast je dobra samo sebi i ljudima bliskih njima koji su imali korist od iste.
    A nama ? Nama ostaje da se opametimo i da i oni koji godinama nisu izlazili na glasanje izadju i glasaju za bilo koga osim za njih.
    Preterali su

    Reply

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.